Bekijk onze mobiele pagina

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Nadat een bezorgmoment ingepland is ontvangt u een automatische e-mail met het geplande bezorgvenster. Indien u geen e-mail met bezorginformatie ontvangen heeft of als u vragen heeft over het levervenster kunt u contact opnemen met callcenter.

Ik ben niet aanwezig op de geplande aflevertijd, wat nu?
Bij afwezigheid nemen wij contact met u op. Is het niet mogelijk het pakket af te leveren bij de buren, dan nemen wij het pakket mee retour. Wij laten een Niet-Thuis kaartje achter in uw brievenbus met daarop de informatie waar het pakket is.

Het pakket is retourgenomen. Wordt het pakket opnieuw aangeboden?
Als wij uw pakket mee retour genomen hebben, nemen wij binnen één werkdag contact met op om een nieuw bezorgmoment in te plannen.

Ik wil het pakket graag op een ander moment of adres laten bezorgen, kan dat?
Het bezorgmoment en bezorgadres, zoals in de e-mail, zijn helaas niet meer te wijzigen.

Het levervenster is verstreken, maar ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Wij streven ernaar altijd binnen het bezorgvenster te leveren. Lukt dit niet, dan brengen wij u daarvan op de hoogte. Mocht u toch geen bericht van ons ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met het callcenter.

Ik heb een andere vraag of een klacht over de bezorging.
Voor al uw overige vragen of klachten over de bezorging kunt u contact opnemen met het callcenter.

Ik heb een vraag of klacht over het product.
Bij vragen of klachten over het product kunt u contact opnemen met de webshop waar u uw bestelling heeft geplaatst.

Hoe kan ik het callcenter bereiken?
Dat kan zowel telefonisch (079 3634179), als via de e-mail.


Klantenservice contact

e callcenter@leenmenken.nl